Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Regulamin panelu

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania przez Partnerów B2B z Platformy B2B (dalej: „Platforma B2B”) oraz prawa i obowiązki Partnera B2B wynikające z umowy z Operatorem w zakresie współpracy polegającej na dostawie na rzecz Kupujących Towarów zakupionych poprzez Sklep Internetowy Partnera B2B przez Operatora.
  2. Podmiotami korzystającymi w ramach usługi Platforma B2B mogą być wyłącznie przedsiębiorcy (bez względu na formę organizacyjno-prawną), którzy zawarli z Sollux Lighting sp. z o. o. sp. k. umowę współpracy, umożliwiającą Partnerom B2B oferowanie Kupującym Towarów Operatora za pomocą własnego Sklepu Internetowego.

§ 2. Definicje

  1. Konto – prowadzony przez Operatora dla Partnera B2B zbiór zasobów, w którym gromadzone są dane Partnera B2B i informacje o jego działalności w ramach Platformy, w tym historia zamówień oraz zobowiązań. Konto Partnera B2B pozwala składać w imieniu Kupującego zamówienie, które następnie realizowane jest przez Operatora;
  2. Kupujący – Użytkownik, który dokonuje lub dokonał zakupu Towarów Operatora oferowanych przez Partnerów B2B współpracujących z Operatorem w ramach Platformy B2B, będący osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania;
  3. Operator – Sollux Lighting sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Budzyniu (64-840), przy ul. Łokietka 35, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000591772, NIP 6070082443;
  4. Partner B2B – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, będąca przedsiębiorcą, która zawarła z Operatorem umowę współpracy w zakresie Platformy B2B;
  5. Platforma B2B – internetowa platforma służąca składaniu zamówień na Towary Operatora, prezentowane przez Partnerów B2B na swoich Stronach Internetowych, działająca w ramach serwisu internetowego https://b2b.sollux-lighting.pl/
  6. Regulamin – niniejszy Regulamin udostępniany nieprzerwanie w serwisie internetowym pod adresem https://b2b.sollux-lighting.pl/, zakładka „Regulamin” określający zasady korzystania z Platformy B2B przez podmioty zainteresowane;
  7. Serwis – prowadzony przez Operatora pod adresem: http://sollux- lighting.pl/b2b.php serwis internetowy w ramach, którego działa Platforma B2B;
  8. Towar – produkt należący do Operatora, prezentowany oraz oferowany Kupującym poprzez Stronę Internetową Partnera B2B.

§ 3. Zasady korzystania z Platformy B2B

  1. Usługi przedstawione na Platformie B2B są usługami świadczonymi drogą elektroniczną. Usługa Platforma B2B świadczona jest Partnerom B2B nieodpłatnie, w ramach zawartej umowy współpracy.
  2. Partnerami B2B, zgodnie z § 2 ust. 4 niniejszego Regulaminu, mogą być wyłącznie przedsiębiorcy - niezależnie od przyjętej formy organizacyjno-prawnej - zawierający z Operatorem umowę współpracy, umożliwiającą oferowanie Towarów Operatora w ramach Strony Internetowej Partnera B2B.
  3. W ramach usługi Platforma B2B, Partnerzy B2B może:
    a) założyć Konto,
    b) składać, w imieniu Kupującego, zamówienia na Towary Operatora ;
    c) sprawdzać status realizacji zamówień oraz historię złożonych zamówień za pomocą zakładki „Konto”;
    d) pobrać fakturę dot. zrealizowanych zamówień;
    e) przekazywać Operatorowi istotne informacje dotyczące zamówienia;
    f) przeglądać oferowane przez Operatora Towary wraz z ich zdjęciami oraz informacje o nowych Towarach Operatora;
    przeglądać komunikaty, związane z funkcjonowaniem Platformy B2B, ustanawiane przez Operatora.
  4. Korzystanie Partnera B2B z usługi Platforma B2B i składanie zamówień u Operatora możliwe jest po zawarciu Umowy współpracy. Po jej zawarciu - Operator tworzy Partnerowi B2B Konto, umożliwiające składanie zamówień na Towary Operatora w Platformie B2B oraz dokonywanie innych czynności, wskazanych w ust. 3 niniejszego paragrafu. Stronami umowy zawartej w ramach Platformy B2B jest wyłącznie Partner B2B oraz Operator.
  5. Do korzystania z usługi Platforma B2B z jednoczesnym składaniem zamówień niezbędne jest posiadanie przez Partnera B2B konta poczty elektronicznej (e-mail).

§ 4. Wymagania techniczne

  1. W celu prawidłowego korzystania z Platformy B2B wymagane jest:
    a) posiadanie dostępu do sieci Internet (łącze min. 128 kbps dla użytkownika), w przypadku Aplikacji Mobilnej – dostęp na urządzeniu mobilnym;
    b) zainstalowanie przeglądarki internetowej: Internet Explorer w wersjach 5.5 i wyższych lub Opera w wersjach 7.x i wyższych lub Firefox w wersjach 1.x i wyższych lub Google Chrome w wersji 5.0 i wyższych lub Safari 5 lub wyższy, akceptującej pliki Cookies;
    c) posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail).
  2. W przeglądarce internetowej wymagane jest włączenie obsługi JavaScript oraz umożliwienie dopisywania Plików Cookies.
  3. Połączenie z Serwisem odbywa się z wykorzystaniem protokołu HTTPS.
  4. Operator informuje, że korzystanie z Serwisu za pośrednictwem przeglądarki internetowej, może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych), zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy, z którego usług korzysta Partner B2B.
  5. Operator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by zapewnić bezpieczeństwo świadczonych Usług i funkcjonalności. Korzystanie z Platformy B2B połączone jest z typowymi zagrożeniami dotyczącymi korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną w tym dotyczącymi przekazywania danych przez sieć internetową takimi jak utrata i pozyskiwanie dostępu przez osoby nieuprawnione.

§ 5. Konto Partnera B2B. Zamówienia

  1. W celu rejestracji, Partner B2B przesyła informację na adres tomasz.chalupka@sollux-lighting.pl.
  2. W odpowiedzi Partner B2B otrzymuje Regulamin w wersji w formacie pliku pdf.
  3. W celu dokonania rejestracji wymagane jest zaakceptowanie postanowień Regulaminu poprzez odesłanie informacji na wskazany w pkt. 1 adres korespondencji elektronicznej „Akceptuję regulamin platformy B2B” oraz podanie następujących danych osobowych:
    a) Imię,
    b) Nazwisko,
    c) Adres e-mail,
    d) Nazwa przedsiębiorstwa Partnera B2B,
    e) Adres siedziby przedsiębiorstwa Partnera B2B,
    f) Numer NIP.
  4. Po dokonaniu rejestracji, Operator dokonuje uwierzytelnienia Konta Partnera B2B na podstawie wypełnionego formularza rejestracyjnego oraz publicznie dostępnych danych. W razie powzięcia wątpliwości przez Operatora co do prawdziwości danych wskazanych przez Partnera B2B w formularzu.
  5. Aktywacja Konta Partnera B2B następuje po uwierzytelnieniu Konta Partnera B2B, o którym mowa w ust. 4 powyżej.
  6. Po utworzeniu Konta, Operator przesyła Partnerowi B2B informację na używany podczas rejestracji Konta adres korespondencji elektronicznej, informację o danych dostępowych Konta Partnera B2B.
  7. Partner B2B ma obowiązek zmienić przypisane przez Operatora hasło do Konta Partnera B2B.
  8. Ceny Towarów zamieszczone na Platformie B2B podane są w złotych polskich i są cenami brutto – zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT).
  9. Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Jeśli wartość zamówienia nie przewyższa kwotę 800 zł (słownie: osiemset złotych), koszt dostawy ponoszony przez Partnera B2B wynosi 17 zł (słownie: siedemnaście złotych).
  10. Procedura złożenia zamówienia
    Operator umożliwia Partnerowi B2B złożenie zamówienia za pośrednictwem Serwisu:
    a) Partner B2B dodaje wybrane Towary do koszyka;
    b) Partner B2B przechodzi do formularza zamówienia;
    c) Partner B2B potwierdza w formularzu zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji umowy sprzedaży;
    d) każdy Partner B2B ma przypisane na Platformie B2B warunki finansowe związane z realizacją zamówienia, na podstawie umowy;
    e) Partner B2B przesyła zamówienie za pomocą przycisku: „Potwierdź zamówienie”;
    f) do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdź zamówienie” Partner B2B ma możliwość zmiany danych zamówienia;
    g) po naciśnięciu przycisku „Potwierdź zamówienie” Partner B2B jest przekierowywany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych celem dokonania płatności.
  11. Sprawdzenie dostępności Towarów jest możliwe każdorazowo po zalogowaniu na Konto Partnera B2B.
  12. Po złożeniu zamówienia, Operator potwierdza jego otrzymanie. Potwierdzenie otrzymania zamówienia (zawierające wyszczególnienie wszystkich istotnych składników zamówienia) następuje poprzez przesłanie Partnerowi B2B wiadomości e-mail (na adres poczty elektronicznej podany w zamówieniu).
  13. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Towarach podane na stronach Platformy B2B, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Operator zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Towarów. Uprawnienie Operatora, zawarte w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny.

§ 6. Prawa i obowiązki Stron

  1. Partner B2B zobowiązany jest w szczególności do:
    1. podawania w udostępnionych w ramach Platformy B2B formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych;
    2. niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Operatora w związku z zawarciem Umowy o świadczenie usług oraz zawarciem Kontraktu w szczególności w zakresie, w jakim jest to konieczne dla prawidłowego ich wykonania; Operator ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta Partnera B2B w każdym czasie, korzystając z opcji dostępnych w ramach Konta Partnera B2B;
    3. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych na Platformie B2B w sposób niezakłócający jej funkcjonowania;
    4. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Operatora w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
    5. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Operatora w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Partnerów B2B oraz Operatora;
    6. niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Platformy B2B jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności treści naruszających prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste;
    7. niepodejmowania działań takich jak:
      a) rozsyłanie lub umieszczanie na Platformie B2B niezamówionej informacji handlowej lub umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści o charakterze bezprawnym);
      b) wykonywanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Operatora, w tym
      c) danych innych Partnerów B2B lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Platformy B2B;
      d) modyfikowanie w sposób nieuprawniony treści prezentowanych na Platformie B2B;
      e) techniczne ingerowanie w usługi w celu korzystania z nich w sposób inny niż zakładany i dozwolony na podstawie Regulaminu;
      f) przekazywanie           nazwy Partnera          B2B     i           Hasła   jakimkolwiek   osobom nieupoważnionym;
      g) naruszanie      jakichkolwiek  ograniczeń      obowiązujących          geograficznie  bądź terytorialnie;
      h) wykorzystywanie usług do publikacji reklam towarów i usług;
      i) nadawanie nazw Konta Partnera B2B (skrótu) sformułowaniami naruszającymi prawa osób trzecich.
  2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za zabezpieczenie urządzeń końcowych stosowanych przez Partnera B2B, przed ingerencją osób trzecich.
  3. W przypadkach uzasadnionych rzeczową potrzebą Operator zastrzega sobie prawo wprowadzania procedur mających na celu zagwarantowanie podniesienia przez Partnerów B2B stosowanego poziomu zabezpieczeń, w szczególności poprzez wprowadzenie wymogu zmiany stosowanych haseł na bezpieczniejsze.
  4. W celu prawidłowego korzystania z Usługi Partner B2B zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt dostępu do odpowiednich urządzeń, Internetu oraz energii elektrycznej.
  5. Partner B2B zobowiązany jest we własnym zakresie wykonać i posiadać kopię zapasową danych, które przetwarza w ramach systemów teleinformatycznych Operatora, niezależnie od tego, czy Partner B2B tworzy kopie na własne potrzeby.
  6. Operator zastrzega sobie prawo dokonywania prac technicznych i konserwacyjnych Serwisu. O przerwach technicznych Operator może poinformować odpowiednim komunikatem przy logowaniu do Platformy B2B.
  7. Występowanie drobnych niedogodności w funkcjonowaniu Platformy B2B (m.in. ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z aktualizacją usług) jest normalne w toku świadczenia usług i nie stanowi naruszenia umowy o korzystanie z Platformy B2B.
  8. Operator ma prawo do zablokowania dostępu do Platformy B2B Partnera B2B, który wykorzystuje Platformę B2B do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem lub który narusza prawo, dobre obyczaje lub postanowienia Regulaminu.
  9. Wszelkie prawa do Platformy B2B i jego części składowych należą do Operatora. Wszelkie kopiowanie lub wykorzystywanie zastosowanych rozwiązań lub inne czynności naruszające prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa lub prawa autorskie są niedozwolone a ich naruszenie wiązać się będzie z podjęciem działań mających na celu ochronę praw Operatora.
  10. Operator stosuje środki techniczne i organizacyjne zabezpieczające dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieupoważnioną, przetwarzaniem z naruszeniem prawa, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem i przestrzega zasad poufności.
  11. Usługi są świadczone zgodnie z Regulaminem i Operator zastrzega sobie prawo do dokonywania bieżących zmian funkcjonalności i treści oferowanych w ramach usług.
  12. Operator oraz Partner B2B zobowiązani są do naprawienia szkody, jaką każdy z nich poniesie na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez nich obowiązków wynikających z Regulaminu, chyba że ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie było następstwem okoliczności, za które dana strona nie ponosi odpowiedzialności.
  13. Operator nie ponosi wobec Partnera B2B naruszającego Regulamin odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe na skutek zaprzestania świadczenia usług.
  14. Aktualizowanie usług będzie mieć miejsce okresowo. Każdorazowo na Platformie B2B pojawiać się będzie stosowny komunikat o terminie aktualizacji i niedostępności usług.
  15. Operator zastrzega sobie prawo przerwania sesji połączenia z Partnerem B2B, po upływie 15 minut od ostatniej czynności Partnera B2B dokonanej na Platformie B2B.

§ 7. Funkcjonowanie Platformy B2B

  1. Operator odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie Platformy.
  2. Operator nadzoruje dane udostępnione przez Partnerów B2B znajdujące się na Platformie B2B, realizację i dostawę zamówień oraz przestrzeganie niniejszego Regulaminu.
  3. Platforma B2B funkcjonuje w następujący sposób:
    a) potencjalny Partner B2B zgłasza chęć współpracy lub jest pozyskiwany przez Operatora;
    b) dochodzi do zawarcia Umowy współpracy, której stronami są – Operator oraz Partner B2B;
    c) dział handlowy Operatora umożliwia Partnerowi B2B założenie Konta do składania zamówień na Platformie B2B oraz dokonywanie innych czynności w Regulaminie;
    d) Partnerowi B2B udostępniane są dane, parametry, zdjęcia i informacje o Towarach Operatora;
    e) Partner B2B implementuje ofertę Towarów Operatora do swoich kanałów sprzedaży;
    f) Partner B2B wpisuje do Platformy B2B zamówienia na Towary Operatora złożone przez Kupujących za pośrednictwem Strony Internetowej Partnera B2B, wskazując jednocześnie:
    • dane zlecenia (ID Towaru, rozmiar, ilość sztuk);
    • unikalny numer ID zamówienia pochodzący ze Strony Internetowej Partnera B2B.
      g) Operator otrzymuje powiadomienie o złożeniu zamówienia przez Partnera B2B i rozpoczyna realizację oraz dostawę zamówienia bezpośrednio do Kupującego.
  4. W przypadku, gdy działania Partnera B2B naruszają postanowienia Regulaminu, Operator może:
    a) wysłać Partnerowi B2B upomnienie na adres poczty elektronicznej;
    b) zablokować konto Partnera B2B, co oznacza ograniczenie dostępu do poszczególnych usług Platformy B2B do czasu wyjaśnienia sytuacji.
  5. Partner B2B niezależnie od powyższego ponosi pełną odpowiedzialność za własne działania i zaniechania związane z korzystaniem z usług Platformy B2B.
  6. Zablokowane Konto Partnera B2B nie pozwala na zalogowanie.

§ 8. Odpowiedzialność Operatora

Odpowiedzialność odszkodowawcza związana z funkcjonowaniem Platformy B2B jest ograniczona do kwoty 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
 
§ 9. Rozwiązanie Umowy o prowadzenie Konta

Każda ze stron może rozwiązać Umowę o prowadzenie Konta w każdym czasie i bez podania przyczyny poprzez wysłanie informacji na adres korespondencji elektronicznej drugiej strony wskazany w paragrafie 5 Regulaminu.
 
§ 10. Dostępność usług

  1. Zamówienia na Towary dostępne w asortymencie Operatora można składać za pośrednictwem Platformy B2B przez 7 (siedem) dni w tygodniu, 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, z zastrzeżeniem zakazów lub ograniczeń handlu wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  2. Partner B2B ma możliwość modyfikacji wprowadzonego w Platformie B2B zamówienia do momentu potwierdzenia zamówienia przez Dział Handlowy Operatora. Późniejsza modyfikacja jest możliwa w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

§ 11. Zmiana Regulaminu

  1. Operator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
  2. Operator poinformuje wszystkich zarejestrowanych Partnerów B2B o wprowadzonych zmianach w niniejszym Regulaminie, na 7 dni przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu.
  3. Zmiany uważa się za przyjęte, jeżeli w terminie 14 dni od poinformowania o zmianach, Partner B2B nie rozwiąże umowy zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  4. Nieprzerwane korzystanie z Serwisu po wprowadzeniu zmian jest równoznaczne z akceptacją nowej wersji Regulaminu.
  5. W sytuacji, gdy Partner B2B nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym Operatora wysyłając korespondencję elektroniczną na adres tomasz.chalupka@sollux-lighting.pl. co jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy na prowadzenie Konta Partnera B2B ze skutkiem natychmiastowym.

§ 12. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.05.2021.
  2. Umowy z Partnerami B2B w ramach usługi Platforma B2B są zawierane w języku polskim.
  3. Partner B2B korzystając z Platformy B2B akceptuje treść niniejszego Regulaminu.
  4. Wszelkie prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do nazw Towarów oferowanych przez Operatora, danych, parametrów, zdjęć studyjnych oraz informacji należą wyłącznie do Sollux Lighting Sp. Z o. o. sp. k. z siedzibą w Budzyniu.
  5. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.
  6. Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle stosowania niniejszego Regulaminu rozstrzygać będzie sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Operatora.
  7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy Kodeks cywilny oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
pixel